Weboldalunk cookie-kat használ, melynek célja a felhasználói élmény növelése. Engedélyezésével lehetővé tesszük Önnek oldalunk könnyebb, felhasználóbarát böngészését és biztonságos használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Lurkók Boltja Webáruház (Továbbiakban: Webáruház/ Szolgáltató) és a www.lurkokboltja.hu honlap használatának feltételeit tartalmazza.

Hatályos: 2020.09.28-tól.

 

Kérjük, hogy megrendelése leadása előtt olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket, mert webáruházunkban történő vásárlásával Ön elfogadottnak tekinti jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendelés elküldésével illetve annak visszaigazolásával a Szolgáltató és a Vásárló között a www.lurkokboltja.hu honlapon és elektronikus levelezésen keresztül távollévők között kötött adásvételi szerződés jön létre. 

Amennyiben bármilyen kérdése lenne a Webáruház működésével, termékeinkkel, adatmódosítással vagy a vásárlás menetével kapcsolatban, kérjük az alábbi elérhetőségeken keressen minket: Telefon: +36-20/974-1209
E-mail: info@lurkokboltja.hu

 

A Szolgáltató vállalkozás adatai

Név: Pápai-Knobloch Éva E.V.
Székhely: 2481 Velence, Radnóti u. 8.
Nyilvántartásba vevő hatóság: NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatóság
Nyilvántartási szám: 55212115
Adószám: 56553697-1-27
Képviselő: Pápai-Knobloch Éva
Telefonszám: +36-20/974-1209
E-mail: info@lurkokboltja.hu
Honlap: www.lurkokboltja.hu
Bankszámlaszám: 11773360-02258728 (OTP)

 

A szerződés nyelve és formája

A Szolgáltató és a Vásárló között a www.lurkokboltja.hu honlapon vagy elektronikus levelezésen keresztül távollévők között kötött adásvételi szerződés jön létre.

A távollévők között kötött szerződés egy olyan fogyasztói szerződés, amelyet a termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A szerződések nem minősülnek írásban kötött szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így utólag nem hozzáférhetőek.

Árak

Az árak forintban értendő bruttó árak.  Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Hibásan feltüntett ár esetén az Eladó felajánlja a termék valós áron való megvásárlásának lehetőségét, mely után a Vásárló eldöntheti, hogy megveszi-e a valós áron a terméket vagy törli a megrendelését. Hibás árnak minősül a 0 Ft-os ár, vagy az a kedvezményes ár, mely hibásan szerepel a webáruházban (pl a kedvezmény mértéke 30% egy 1000 Ft-os termék esetében, de tévesen 500 Ft-os ár szerepel).

Etikai Kódex

Webáruházunknak nincs a fogyasztókkal szembeni magatartási vagy etikai kódexe. Az ÁSZF az érvényben lévő törvényi rendelkezések és jogszabályokat alapján készült.

 

Regisztráció

Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül történő vásárlásra. Ebben az esetben elegendő kosárba helyezni a terméket, és a Pénztárban kitölteni a vevő adatait, szállítási és számlázási címet, fizetési módot.

Javasoljuk azonban a Regisztráció elvégzését és kitöltését, a jobb felső sarokban a Regisztráció gombra kattintva.

Regisztrációt azért javasoljuk Önnek, mivel regisztrált vásárlóként gyorsabban tud vásárolni, hiszen adatait elmentjük, így elérhetőségeit, a szállítási és számlázási adatait nem kell minden alkalommal begépelnie. Naprakészen követheti a rendelései állapotát, korábbi rendeléseit és hűségpontjait. Regisztrációja során kérjük pontosan adja meg az adataidat, mert ez nagy segítséget jelent számunkra, hogy csomagját pontosan és időben eljuttassuk Önhöz. 

Regisztráció során iratkozzon fel Hírlevelünkre, így sok hasznos és érdekes információt tudunk eljuttatni Önhöz. Heti egy alkalommal küldünk hírlevelet, melyben az új ruhák érkezéséről, aktuális akcióinkról, újdonságainkról értesítjük.

 

Adatbeviteli hibák módosítása

A megrendelés elküldését megelőzően regisztrált vásárlóinak lehetőségük van belépni fiókjukba és módosítani vagy kijavítani hibásan megadott adataikat.

Regisztrált vásárlóink a Belépés gombra kattintva a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó segítségével tudnak belépni személyes fiókjukba. Ha elfelejtette jelszavát kattintson a jelszó mező alatt látható „Elfelejtett jelszó” gombra és új jelszót küldünk Önnek.

Belépés után a Fiókom menüben van lehetősége módosítani fiókadatait, elérhetőségét, címét, jelszavát vagy kívánságlistáját. Hírlevél feliratkozását is itt tudja módosítani.

A nem regisztrált vásárlók kizárólag a Pénztárban a megrendelés véglegesítése előtt javíthatják tévesen megadott adataikat. A böngészőben a vissza gombra kattintva visszatérhetnek az előző oldalra és újra megadhatják adataikat. Fontos, hogy a megadott adatok pontosan kerüljenek rögzítésre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül a termék számlázásra, illetve szállításra.

Amennyiben a megrendelést véglegesítette és annak elküldése után szeretne módosítani a rendelés adatain, kérjük telefonon vagy e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot.

Vásárlás

Ha a kiszemelt darabot meg szeretné vásárolni, a Bejelentkezés gombra kattintva lépjen be a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval, majd tegye kosárba a terméket.

Kosara tartalmát folyamatosan ellenőrizheti és a vásárlás véglegesítése előtt még módosíthatja. Lehetősége van terméket törölni vagy hozzáadni, illetve kedvezményre jogosító kuponkódot megadni.

A vásárlás akkor fejeződik be, ha a Tovább a pénztárhoz gomb segítségével kitölti a szállítási és fizetési információkat majd az adatok ellenőrzése után a Megrendelés gombra kattint. A megrendés elküldése előtt kötelező a jelölő négyzetben bejelölni, hogy tudomásul veszi és elfogadja jelen Általános Vásárlási Feltételeket és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.

 

Számlázás

A Szolgáltató a vásárlásról kiállított számlát elektronikus úton küldi meg a vásárló e-mail címére. Jelen ÁSZF elfogadásával a vásárló belegyezését adja az elektronikus úton való számla küldéshez. Szükség esetén a vásárló szóbeli vagy írásbeli kérésére intézkedünk a számla postai úton való kiküldéséről is.

 

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Webáruház köteles a Vevő által elküldött megrendelést elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb az elküldéstől számított 48 órán belül visszaigazolni. A visszaigazoló e-mail a Vevő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató, Lurkók Boltja webáruház és a Vevő között. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül.

Amennyiben a visszaigazoló e-mail a vevő megrendelésének elküldésétől számított, legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes csomagok átvételének megtagadása NEM egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF Elállási jog című fejezetében tájékozódhat. Amennyiben sikertelen a GLS Futárszolgálat által két alkalommal megkisérelt utánvétes csomag átadás vagy a Postán maradó, Posta Pontra kért csomag felvétele nem történik meg, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles a Lurkók Boltja webáruház számára 8 napon belül megtéríteni. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani. Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

Kupon beváltás

Miután a megvásárolni kívánt termékeket a Kosárba helyezte, a kedvezményre jogosító kuponkód érvényesítéséhez kérjük kattintson a Kosár gombra, majd a „Tovább a pénztárba” gombra. A képernyő jobb oldalán, a „Kupon megadása” mezőbe beírva, majd a Beváltás gombra kattintva rendszerünk azonnal aktiválja a kódot. A kedvezményt a rendszer automatikusan jóváírja és a végösszegből levonásra kerül.

A kedvezmények, kuponok és akciók nem vonhatóak össze, egyszerre mindig csak egy kedvezmény igényelhető. Ha akció van a webáruházban, a kuponkódot azon a napon, vagy abban az időszakban nem lehet felhasználni. Ezt a kuponkód leírásánál is mindig jelezzük.

Kedvezmények

Minden hónap első hétfőjén Zöld Hétfőt tartunk, azaz minimum 4 000 Ft feletti megrendelés esetén átvállaljuk a postaköltséget és díjmentesen kiszállítjuk csomagját. Az ingyenes kiszállítás csak 1 napig érvényes, a Zöld Hétfőn 00:00 és 23:59 között leadott rendelésekre vonatkozik. 

10.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes házhozszállítást biztosítunk, bármely időszakban.

4.000 Ft feletti rendelésnél a Velencei-tó környékén biztosítjuk az ingyenes házhozszállítást, bármely időszakban. Az érintett települések listája: Agárd, Dinnyés, Gárdony, Kápolnásnyék, Nadap, Pákozd, Pázmánd, Sukoró és Velence.

Ikon kártyával rendelkező vásárlóinknak minden megrendelésük mellé ajándékot küldünk. Kérjük, írja be a megrendelés során a megjegyzés mezőbe az Ikon kártya számát (pl: Ikon kártya:123456-1234) és csomagjában ajándékkal lepjük meg. 

Ezen kívül minden hónapban változatos akciókkal várjuk, melyről hírlevelünkben vagy főoldalunkon tájékoztatjuk. 

A fenti kedvezmények nem vonhatóak össze egyéb akcióinkkal. Egyszerre mindig csak egy akció, kedvezmény vagy kupon igényelhető.

Fizetés

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • bankkártyás fizetés (a SimplePay biztonságos rendszerén keresztül)
  • banki átutalás (Név: Pápai-Knobloch Éva E.V. , Számlaszám: 11773360-02258728)
  • utánvét (az utánvét kezelés költsége +200 Ft)
  • készpénz (kizárólag személyes átvétel esetén)

Átutalásos fizetési mód esetén az átutalásnak a megrendelés elküldését követő 7 napon belül be kell érkeznie társaságunkhoz. Csomagját a banki átutalás beérkezését követően tudjuk átadni a futárszolgálatnak.

Szállítás

A szállítási idő utánvétes és készpénzes fizetési mód választása esetén a megrendelésed napjától, banki átutalás esetén a pénz bankszámlánkra történő megérkezésétől számított 1-5 munkanap. A csomagok kiszállításához a Magyar Posta MPL futárszolgálatát vagy a GLS futárszolgálatot vesszük igénybe. Utánvétes fizetési mód csak a "Házhoz szállítás futárszolgálat"-tal szállítási mód kiválasztásakor vehető igénybe.

Önnek lehetősége van a regisztráció során megadott címtől eltérő szállítási címet is megadni, személyes fiókjában vagy a pénztár folyamat során. Amennyiben nincsen kiemelt akciónk a szállításra vonatkozóan, a szállítási költségeket az alábbi táblázatban ismertetjük. A szállítási díjak belföldön, Magyarország területére vonatkoznak. A feltüntetett árak bruttó árak.

 

Szállítási díjak Magyarország területén: 

MPL Csomagautomata, Posta Pont, Postán maradó csomag

990 Ft

Házhozszállítás 

1290 Ft

Házhozszállítás 10.000 Ft felett 

ingyenes

Házhozszállítás 4.000 Ft felett a Velencei-tó környékén ingyenes

 

Ingyenes szállítás: Agárd, Dinnyés, Gárdony, Kápolnásnyék, Nadap, Pákozd, Pázmánd, Sukoró és Velence egész területén. Minimális rendelés 4.000 Ft. 

Minden Zöld Hétfőn, azaz minden hónap első hétfőjén 4.000 Ft vásárlási limit felett ingyen szállítunk az ország egész területén!

Személyes átvétel helszíne: Velence, Radnóti utca 8. szám alatt, előre egyeztetett időpontban. 

 

Milyen előnyökkel jár, hogy csomagját a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki?

A futárszolgálat a küldemény kézbesítésére vagy kézbesítésének megkísérlésére 2 munkanapos időgaranciát vállal.

A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről SMS-ben elektronikus előrejelzést kap.

Csomagkövetés: A GLS futárszolgálat információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes linken érhető el.

Házhoz kézbesítés: A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. A regisztráció során megadott telefonszámon a GLS a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről telefonon egyeztet Önnel. A GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. 

Kérjük a csomag átvételekor győződjön meg a csomag sértetlen állapotáról, és ezt az átvételi elismervény aláírásával igazolja. Ezt követően a csomag sérüléséből eredő kárért reklamációt sajnos nem fogadjuk el.

Késedelmes szállításért illetve a szállító hibájából adódó megrendelés meghiúsulásáért a Lurkók Boltja Webáruház kártérítési kötelezettséget nem vállal.

 

Elállási jog


Ha bármilyen kifogása van a megvásárolt termékkel kapcsolatban, vagy a mérete nem megfelelő, lehetősége van a termékek átvételének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól, és az adott terméket visszaküldeni hozzánk. Több termék esetében az utoljára átvett termék időpontjától számított 14 napon belül élhet elállási jogával.

Elállási szándékát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is benyújthatja írásban.

Kérjük, hogy minden esetben írásban jelezze felénk elállási szándékát az info@lurkokboltja.hu elérhetőségen vagy postai levélben. Az elállást az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű írásos nyilatkozatával is benyújthatja.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

Bankszámlaszám visszautaláshoz:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 Kelt:

 

Az elállási jogot érvényesnek tekintjük, ha írásos nyilatkozatát a meghatározott 14 napos határidő lejárta előtt elküldte. Az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszafizetjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (pl: a számlán szereplő szállítási költséget, utánvét költséget) is.

Amennyiben nem a teljes vásárlástól kíván elállni, több termék vásárlása esetén nem az összes, hanem csak néhány termékeket kíván visszaküldeni, ez esetben a visszaküldött termékek árát igen, de a szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni.

A visszajáró összeget az Ön által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza, átutalással vagy készpénzben. A vásárló beleegyezésével a visszatérítésre más fizetési mód is alkalmazható. 

A webáruház a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését követelheti Öntől.

Amennyiben a vevő nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja (pl: expressz házhozszállítás), elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. A webáruház mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte (pl: feladóvevénnyel, RAG számmal).

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vásárló viseli.

 

A terméket az alábbi címre küldje vissza társaságunk részére:

Lurkók Boltja
Pápai-Knobloch Éva E.V.
2481 Velence, Radnóti utca 8. 

 

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt alábbi esetekben:

„a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

 i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási  jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.”

 

Panaszügyek kezelése

A Szolgáltató, Lurkók Boltja webáruház magatartásával, mulasztásával vagy termékeinkkel kapcsolatban a vevőnek lehetősége van szóban vagy írásban panaszt tenni társaságunknál az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36-20/974-1209

E-mail: info@lurkokboltja.hu

Postai úton:
Lurkók Boltja, Pápai Knobloch-Éva
2481 Velence, Radnóti utca 8.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és annak rendezése érdekében a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megtesszük. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel és annak egy másolati példányát személyes bejelentés esetén személyesen átadjuk, vagy telefonos bejelentés esetén az érdemi válasszal együtt harminc napon belül megküldjük a vevőnek.

Az írásbeli panaszt vállalkozásunk a beérkezését követően harminc napon belül írásban megválaszolja és a szükséges intézkedéseket megteszi. Ha a panaszt elutasítjuk, azt minden esetben megindokoljuk és tájékoztatjuk a vevőt a jogorvoslati lehetőségekről.

 

Fogyasztóvédelmi hatóság

Amennyiben a fennálló jogvitáját a szolgáltató és a vevő nem tudja egymás között rendezni, vagy a vevő panasza írásban elutasításra került, Ön jogai érvényesítésének érdekében jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A békéltető eljárásban való együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a vállalkozás jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabást alkalmazhat.

 

Békéltető testület

Amennyiben a vevő panasza elutasításra kerül, a vevő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, a panasz rendezése érdekében.

A békéltető testület feladata a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület megkísérli a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, bírósági eljáráson kívül. A békéltető eljárásában a Webáruház a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A békéltető testület eljárása a fogyasztó bejelentésére és kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A Webáruház együttműködési kötelezettségnek eleget téve válasziratát megküldi a békéltető testület számára, valamint a meghallgatáson biztosítja egyezség létrehozatalára feljogosított személy (ügyvezető) részvételét.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Bírósági eljárás

Amennyiben a Szolgáltató webáruház és Vevő között fennálló jogvitát a Békéltető testület közreműködésével sem tudják rendezni, a Vevő bírósághoz fordulhat, a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére, polgári eljárás keretében.

Tatabányai Városi Bíróság elérhetősége:

Cím: 2800 Tatabánya, Elöd vezér u.17.

Postacím: 2801 Tatabánya, Pf. 172.

Telefon: 34/513-070

E-mail: birosag@tbanya.birosag.hu

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. 

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr. Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. 

 

Az adatkezelésről

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám, E-mail cím stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az Ön előzetes beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek.

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerinti adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva olvashatod el:

https://www.lurkokboltja.hu/adatkezelesi_tajekoztato

Naih-139093/20018

 

Tájékoztató a kellékszavatosságról és termékszavatosságról

Jelen tájékoztató a 45/2014 (II.26.) Korm. 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

 

Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Lurkók Boltja Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Lurkók Boltja Webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Lurkók Boltja Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Lurkók Boltja Webáruház  nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

Webáruházunk jótállással érintett termékeket pl: tartós fogyasztási cikkeket, műszaki cikkeket, szerszámokat, gépeket nem értékesít.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételeink az alábbi linken PDF formátumban megtekinthető és letölthető: 

Általános Szerződési Feltételek PDF